miércoles, 23 de marzo de 2011

Regalito sorpresa

L'altre dia va ser el meu aniversari, ja no esparaba cap regal, però ahir a la tarda al torna de piscina amb la nena a la bustia hi havia un sobre acolchat, quina sorpresa mes maca, MOLTES GRACIES YOLANDA.
Casi ploro de l'emociò, sona una mica cursi però es que m'ha fet molta ILU..... i a mes m'agraden molt les libel.lules i els gats, per això et dedico aquest tros de canço del meu cantant preferit:
Mi amor flota con nenufares en un estanque de libelulas azules.
El tuyo es un trio de golondrinas en un bosque de papel.
Centellas negras atravesando nubes.
Mi amor sera agua del vapor de un barco, carboncillo en tuyo. Pulido anaquel para colgar platos.
Para colgar platos con lindos dibujos de arboles floridos. Para nuevas noches calidas de olvidos.
El amor es de luz que pasa por ojos de puente romano.
Luz cambiante que acaricio sus sillares con las manos que los tallaron.
Nuestro amor es busto de arcilla de bella liberta con pendientes.
Es de hojas de te de aromas humedos de los orientes.
Mi amor flota con nenufares en un estanque de libelilas azules.

2 comentarios:

  1. Ains que bé que t´hagi agradat!!!!!! jajaja a mi també m´ha encantat el tros de canço tan preciós que m´has dedicat...qui la canta???es poesia ...
    És clar que emociona quan algú s´enrecorda de tu i és per aixó que volia fer-te una sorpresa, encara que ja havia pasat el dia del teu aniversari... ah!! i el del gat és per a la Sara i la Lola..ajaaja
    Petonassos guapa!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa, la veritat es que m'ha agradat molt no m'ho esperaba i ha sigut un detall molt maco, ets un tressor!!! La canço es del Manolo Garcia, el meu inspirador i el cantant que ha marcat sempre la meva vida.
    Moltes gràcies , habiam si podem cuadrar un dia i veure'ns. Ptons

    ResponderEliminar